مدرسه شاد

در مورد اینکه یک مدرسه چگونه شاد خواهد بود

در مورد اینکه یک مدرسه چگونه شاد خواهد بود

خوش آمدید

 

سلام خوش آمدید

من کاملیا نباتیان هستم ، دانش آموز پایه هشتم دبیرستان غیر دولتی هدی ساری

هدف از ایجاد این وبلاگ ، نشان دادن راهکار های مختلف جهت ایجاد نشاط در مدارس می باشد که با استفاده از مطالب و تصاویر مختلف در این وبلاگ ارائه گردیده است.

امیدوارم برای همگان مفید فایده واقع گردد.

  • نباتیان

نظرات  (۴۷)

salam mn in sito be baradare kuchiktaram moarefi kardam va kheili matn hash karbordi bud vase mosabeghe ii tu madresash 

azaton mamnunm vase in webloge khubetoon.

 

پاسخ:
سلام 
خوشحالم به دردتون خورد
خواهش میکنم

مطالب ارزشمندی بود. کاملیا موفق باشی. 

پاسخ:
خیلی ممنونم :))

بسیار عالی و جالب

مطالب بسیار اموزنده بود،موفق باشید

خیلی عالی و جامع بود.

با آرزوی موفقیت

سلام مطالب بسیار عالی و جذابی گذاشتین به امید روزهای شاااد برای همه دانش آموزان، موفق باشی عزیزم

پاسخ:
سلام 
ممنونم
انشاال..
  • جواد بازیاری
  • سلام

    بسیار عالی 

    لذت بردم

    موفق باشید

    چه مطالب جالبی من دانش آموز پایه هفتم هستم ، مطالبی که گذاشتی خیلی جالبه ممنونم.موفق باشی

    پاسخ:
    مرسی
    همچنین :))

    چقدر خوب همه نکات را اشاره کردید،من حتماازین نکات استفاده خواهم کرد

    kheili ali bod

    از مطالب اموزندتون استفاده کردم،ممنون خیلی خوب بود

    پاسخ:
    خوشحالم بدردتون خورد
    مرسی 

    kheili ali bod

    من تو مدرسه کار میکنم ومعاون امور پرورشی هستم حتمااز ین نکات استفاده خواهم کرد،مطالب،خوبی داشتین،سپاسگزارم

    پاسخ:
    خیلی ممنونم
    مرسی از شما

    awli bud 

    ((:bache haye sari eshghan

    پاسخ:
    مرسی عزیزم
    لطف کردی ;)

    من نائب رئیس  شورای مدرسم هستم حتما این نکات رو با معاونم درمیان می زارم

    پاسخ:
    خیلی عالی
    خوشحال شدم به کارتون اومد

    سلام کاملیا جان...موضوع بسیار خوب و کاربردی رو برای ساخت وبلاگ انتخاب کردی،ممنون از نکات اموزنده ات.

    موفق باشی

    پاسخ:
    سلام 
    مرسی از شما

    مطالب که گذاشتید خیلی مفید هستند خسته نباشید واقعا عالی بود 

     

    مطالب شما بسیار بسیار مفید و کاربردی هستند ممنونم

    من از وبلاگ شما خیلی خوشم اومد چون مطالب بسیار مفید و بسیار اموزنده ای گذاشتید که بسیار کاربردی هستند واقعا خسته نباشید خانم نباتیان متشکرم

  • یگانه هاشمی
  • بسیار مطالب اموزندهای گذاشتید عزیزم ممنونم فوق العاده بود 

    من معلم هستم و به شخصه از مطالب اموزنده شما حتما استفاده میکنم و به همکاران هم پیشنهاد میکنم متشکرم بابت مطالب خوب و کاربردتون 

    پاسخ:
    مرسی از نظرتون
    خوشحالم کاربردی بود براتون؛)

    Kheili mmnonm babt in mataleb mofid &amozande

  • حمید محسنی
  • سلام من معاون هستم و خواستم تشکر کنم بابت این مطالب اموزنده و حتما به مدیر مدرسه پیشنهاد انجام این مطالب را می‌دهم باز هم ممنون 

    من دانش اموز کلاس نهم هستم مطالب رو مطالعه کردم خیلی خوب بود 

     

     

    مدرسه ما خیلی خوبه ولی نکاتی که اشاره کردین خیلی بهتره،به مدیرمون میگم حتما به وبلاگتون سر بزنه😊

  • باوند بازیاری
  • خیلی عالی شد کاملیاخانم

    موفق باشی 💐

    پاسخ:
    مرسی از لطفتون :))

    من به عنوان مدیر یکی از مدارس زنجان،از مطالبتون بسیار استفاده کردم،البته ناگفته نماند یکی از دانش اموزان مدرسه به من معرفی کردند

    پاسخ:
    خوشحالم به کارتون اومد ؛)
  • حامد یگانه
  • چقدر خوب مطالب را دسته بندی کردید بسیار جامع بود

    سلام وبلاگتون خیلی خوبه ، فقط متناش کمه ، اگه میشه بیشترش کنید .

    من که خیلی استفاده بردم

    پاسخ:
    سلام بله حتما 
    متشکرم از پیامتون
  • نیلوئل مسی
  • من کلاس هشتمم ، دوس داشتم وبلاگتو 

    مرسی خیلی خوب بود. کاش مدرسه ماهم ازین کارا بکنن

  • سید پیمان عشوری
  • مطالب عالی عالی عالی

    سلام 

    من این گنجشکه رو میخوام کپی کنم واسه خودم 

    ولی وقتی کپیش کردم تکون نمیخوره!!

    چیکار باید کنم؟

    پاسخ:
    سلام از گزینه save as استفاده کنید
  • ناصر ملک پور
  • سلام من وبلاگهای زیادی دیدم ولی به جرات میتونم بگم این کاملترین وجامعترین بود

    سلام

    من به عنوان معلم پایه متوسطه از شما تشکر میکنم به علت ایده های بسیار جالب و کاربردی 

    موفق باشی

  • خیرالله اسعدیان
  • توپ توپ توپ

  • مهرشاد دارابی
  • من کلاس ششم هستم

    خیلی از ایده های شما خوشم آمد

    سلام

    کاش در تمام مدارس محیط شاد برقرار باشد

    تا دانش آموزان با احساس امنیت تحصیل کنند

    در مدرسه ی ما هم محیط شادی وجود دارد

    و ما بدون استرس تحصیل میکنیم

    مرسی از مطالب قشنگ شما

  • جمیله شیوخی
  • افرین بر شما دختر خوب خلاق

    بعنوان مدیر یک مدرسه متوسطه از نظرات شما استفاده خواهم کرد

    پاسخ:
    متشکرم
    خوشحالم کردین

    در مدرسه ما جشن غذای سالم برگزار میشود

     و ما در آن روز خیلی شاد هستیم

    پاسخ:
    چه عالی

    مدرسه ی شاد را خیلی عالی توضیح دادید

    من دبیر بازنشسته ی ریاضی هستم

    مدرسه و کلاس درسی شاد لازمه ی تدریس ریاضی است زیرا باعث ایجاد انگیزه خواهد شد

    ممنونم از شما 

    Mer30 az in weblage zibbbatoon

  • مسلم باجانپور
  • همه مطالب عالی بود چقدر خوب دسته بندی کردی،موفق باشید

  • شیرین دوانلو
  • مطالبتون فوقالعاده بود

  • مهسا شعبانی
  • این مطالبی که گفتین خیلی خوبه فقط کاش مدیر مدرسه ها اجرا کنن،چیه همش درس درس درس،یکم شادی کنیم چی میشه

    ببخشید میشه لطفا تو پیدا کردن قالب برای وبلاگ بهم کمک کنید؟!

    🙏

    پاسخ:
    تو نت دربارش سرچ کنید ، بهتر از من توضیح میده و کامل تره. چیز سختی نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی